Sunday 20 December 2009

I hate u Ramis...samiR I'm sorry...

Semalam AKA 09..it was brilliant...nk banding dgn majlis lain, dis event more happening n more fun...ha3...

x yah sebut la ada apa mlm tuh, sbb I got sumthin more important to tell you allz...

rehearsal pkol 2.30pm...rehearsal berjalan lancar sehinggalah sampai time aku...tiba2 mcm dh x serious je...aku x nk r sebut kat sini sape2 yg sewel lg biol tuh..tp aku sabar lg time tuh...

aku nk blk, nk mandi, nk pakai baju, set rambot, makeup...sume ni amik masa 2 jam...tp rehearsal hbs 4.30pm...n majlis start pkol 6.00pm...thats mean I need to rush...

I called my private taxi, his name is Ramis... orgnye baik, lama dh kami berkawan...

Janji dia, lg 5 minit dia sampi amik aku...aku tunggu 6-7 minit btg hidung pon x nmpk...aku mula dh marah, geram, pressure sume ada... I called him again, then he wants another 5 minutes...aku kata mmg PiG la driver ni!!!

I just took another taxi then..sampai je umh..aku noticed dh pkol 4.45pm...mmg lmbat giler dh ni...

Quick shower, quick makeup, everythin in rush... till aku x sempt pon nk pakai stokin...since I got appoinment kat salon nk wat rambut mcm Kim Hyun Joong, tp x menjadi coz he (stylish) said mn leh nk rush2 nih....haaa..laknat r...geram dh aku...




after finished wif my hair, I called Ramis again..giving him a 2nd chance...i said to him 6.00pm tepat, tolong dtg dpn umh...he agreed...

5.58, batang hidung x nmpk....aku dh hilang sabar..I tried to call Ramis, but accidentally I actually dialed Samir mobile no...aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!

During dis very mad conversation, I said, "Ramis!!! where r u.. Please be hurry!!!"

Samir, "Shuw, min ma3i?" ( apa, sape nih)

Aku mula r membara...lantas jwb, " FUCK U, dont try creat joke here...come here asap..."

Poor Samir, aku igtkan aku ckp dgn Ramis...tp aku masih x sedar lg time tuh...

Samir
he was so sweet..aku baru je knl dia...17 tahon umur dia...so english dia x seberapa sgt...maybe dia x faham kot aku ckp pe...tp aku percaya dia mesti faham d F word...haaa...

Pagi td, aku call Samir..aku minta maap byk2 dgn dia....walau dia x brp nk faham, walau susah tok aku jelaskan sedang jurang bahasa kami yg jauh berbeda...(ceh...)...aku rasa dia dh ok kot..maybe mlm semalam je dia agak terkejot..tiba2 je kena carot dgn aku...ha3....

I hate u Ramis...samiR I'm sorry...

2 yg bersuara:

Hazhari Ismail said...

haha. mule2 mcm kesian.
tp last2 mcm kelakar je.

luluh hati samir. kah3x

ManJa said...

sedey tau...

mmg nasib malang hrtu..sume bnd serba x kena..

© NeW DaY >>> NeW LiFe... - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart