Saturday 21 November 2009

Berapa Harga $$$$$ ?


Haa..sensitif sgt tajuk ni. Tp betapa perlu semua memahami n mengetahui akan peri mahalnye rasa dan perasaan ini… Tidak boleh dijual beli, tidak boleh dipaksa beri…

Attention ckt kpd perampas $$$$$, perosak $$$$$, pelenyap $$$$$ ( yg seangkatan dengannya) post ni tok kalian semua.

>>>>Pernah rasa bila kita amat $$$$$ seseorang, tiba2 kita tau ada yg cuba rampas $$$$$ hati kita??? (laknat!!!)

>>>>Pernah rasa x tenang bila mn $$$$$ kita x lg ambil berat pasal kita??? (maybe sibok study)

>>>>Pernah rasa dibenci oleh $$$$$ hati kita sendiri??? (coz ada yg mulut $_@_ bw fitnah)

>>>>Pernah cuba tok jwb call dia n tiba2 ‘My LOVE xoxo’ yg tertera d screen HPnye sedang bukan kita yg call dia (setan!!!)

Ooo…tolong r jgn cepat sgt terngadah, terjelepuk, tersungkur dlm hal ini bg yg ber$$$$$!!! Rise n shine my friend. Stay positive n please do seek 4 a second opinion…jgn sbb org ke-3 (binasalah ko!!!) bercerai kamu berdua.

Bg insan ke-3, back off bitch!!! X bahagia klu apa yg ko tau nk rampas org punye, nk rosak kan yg bahagia. Ko cemburu ke, xde sape caring pasal ko… Xde keje dh ke???

Aku tau rasanye, sebab aku dulu pernah rasanya. Aku belajar darinya, tp waktu itu semua dh terlambat untuk aku. Aku single semula…tp aku bahagia (ayat rawat hati yg luka, but its work actlly)

$$$ mahal harganye. Sbb bukan wang ukurannye. Tp HATI , JIWA n PERASAAN. (berani ko bermain dgn 3 elemen ni???)

p/s: bg sape2 yg I.Q <15, $$$$$=CINTA, ngerti?


layan lagu nih k...bg yg dh rasa je faham lagu ni (+ english darjah 6)


2 yg bersuara:

Unknown said...

hello manja.. ed here from cairo..

what this all about??
come on man..calm down
btw, happy birthday

you look hell stunning

sHazZy_Pisces said...

i luv ur 2nd n 3rd point..

© NeW DaY >>> NeW LiFe... - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart